WASD Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 När man ska välja bitar så kan man hålla inne 1-knappen så går det att välja 194 bitar! Men om man tar viev records så står inte 194 bitar med där, är det någon som har klarat 194 bitar & vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Han menar inne på Photo channel, där man kan dela upp sin bild i pusselbittar.Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) vad menar du? det förstår du när du har fått din Wii.. annars kan jag visa nån dag Och jo det är där man pusslar Redigerat 20 December 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 ok häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Mitt SD-kort är för stort för att komma in i Wii:et... Om man köper ett sånt där SD-kort för Wii, kan man koppla in det i datan och mixtra med bilder då? (Jag har inte ett sånt som är gjort för Wii) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Mitt SD-kort är för stort för att komma in i Wii:et... Om man köper ett sånt där SD-kort för Wii, kan man koppla in det i datan och mixtra med bilder då? (Jag har inte ett sånt som är gjort för Wii) Om du har en kort-läsare i datorn så är det bara att lägga in bilder i SD-kortet & sedan stoppa in det i Wii :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.