Leenus Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 är 14 dagars testet så att man kan spela på övriga accs hur länge som helst? min disc 4 är borta så när jag blåste datorn så försvann WoW... Det jag menar är om själva accountet försvinner efter 14 dagar eller hela paketet, med clienten och allt? skulle isåfall vara bättre än att köpa nytt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Jag skulle gissa på att man får spela på övriga accs (lvl 60's) Själv köpte jag aldrig en 14-dag trial, utan jag köpte spelet direkt på www.webbhallen.se Redigerat 20 December 2006 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag skulle gissa på att man får spela på övriga accs (lvl 60's) Själv köpte jag aldrig en 14-dag trial, utan jag köpte spelet direkt på www.webbhallen.se Jag tror inte han bryr sig var du köpte wow :bah:Men vrf köpte du de på webbhallen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg