maroxe Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Är det nån mer en jag som spelar det på ds. så j*vla kul dock dålig grafik men kul endå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 WoW till DS? Ge mig bevis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Just det, BEVIS! Det finns inte WoW till DS sluta ljug din din lögnare. /tack FS för att du tipsade mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Är det nån mer en jag som spelar det på ds. så j*vla kul dock dålig grafik men kul endå. Du vet ju inte ens hur man stavar "Warcraft" :huh: Noob! det sorgliga är att det finns :( Ja, det är sorgligt. :P Redigerat 20 December 2006 av Ravenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) men det där är ju en fake bild! det är ju en här i DS forumet som har den som avatar... kan du inte skriva du som har den och säga att det bara är fake? för det finns inte , bara fake alltihop... EDIT: Jag kan ha sett honom på ett annat forum men han heter iaf WASD, såg han nyss. jag kommer ihåg att han har skrivit att det är fake Redigerat 20 December 2006 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 ja det e nog fake men de skulle va coolt om de fanns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 jag vet ju... <_< antagligen finns det inte, jag vet att det är en fejk bild. jag sa det bara som skämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 WoW finns inte till DS. Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg