mr.best Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 finns dä något bra sett att bli av med kristinehamnskan och få vermlendska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 vet icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 prata som värmläningar jag har göteborgskt,värmlänska och uddevallska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 ja ha vermledska och norsk och dansk dialect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 25 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 ja ha vermledska och norsk och dansk dialect hur fick du vermländska och norsk och dansk dialect samtidigt du moste ljuga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Det är bara att lära sig de andra dialekterna så kan man dem. Själv tycker jag att skånska är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 finns dä något bra sett att bli av med kristinehamnskan och få vermlendska? prata så hela tiden och tänk på det!!! då kommer du att prata så efter 3-4 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 ja ha vermledska och norsk och dansk dialect hur fick du vermländska och norsk och dansk dialect samtidigt du moste ljuga! va tro du om mig? ja ljuger aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 jag snackar åsså skånska Zyper!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Jag ser det i din profil. Jag bor nära Lund. :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 spam spam spam........ ja kan göteborska, asså helt klart, lite norrländska, engelsk dialekt, å en annan dialekt, säjer int vikken. men lyss på rom andra så lär ru däj, mr.best!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag kan Värmlandska och Göteborgska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.