mr.best Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag kan Värmlandska och Göteborgska det är ju för du bor i hamarö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag kan Värmlandska och Göteborgska det är ju för du bor i hamarö! han bor inte på Hamarö han bor på Hammarö.....jag kan också värmlandska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 själv pratar ja nån blandning av göteborska och liiiiiite engelska faktist hehe en gång när ja va i skåne i en vecka så pratade ja skånska i nästan två vocker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag kan Värmlandska och Göteborgska det är ju för du bor i hamarö! han bor inte på Hamarö han bor på Hammarö.....jag kan också värmlandska skrev fel Hammarö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag pratar ingen särskild dialekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag kommer från stockholm och pratar det, men nu när jag bott i skåne ett tag kan jag lite skånska också, man hör ju alla prata skånska med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag bor i Dalarnas Län så jag vet inte vad den dialekten kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 daländska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag bytel tialek kanska otfa (mecht föz add illitera fock) :lol: = Jag byter dialekt ganska ofta (mest för att irritera folk) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Var det inte så att man skulle ge nå't tips om att byta dialekt?? Lyssna på Värmländska prata Värmländska och då kommer det att gå om ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Var det inte så att man skulle ge nå't tips om att byta dialekt?? Lyssna på Värmländska prata Värmländska och då kommer det att gå om ett tag... förlåt... jag tänkte inte på det utan läste vad alla andra hade skrivit efter att ha läst det han som gjorde inlägget skrivit om, och så bara blev det så att jag skrev det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trädgårdstomten Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 enligt min far är jag bra på: Norrlänska, film-röst från 30-talet, kan lite överklass-hollänska 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.