admin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Vi har idag lanserat spamforumet och kort sagt så kan man säga att ni får skriva vad ni vill där och vi bryr oss inte om vad som skrivs. Vi lanserar detta eftersom många efterfrågar forumlekar samt för att vi skall slippa varna och säga till för onödiga trådar då vi nu istället kan flytta dessa. Dock så finns det fortfarande risk för att du som postar onödiga trådar i de andra forumen åker på en tillsägelse eller en varning. Posta rätt så slipper du råka ut för obehagliga överraskningar. Spamforumet är ett subforum till Allmänt-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Detta var en bra nyhet, äntligen kan man leka lite och skapa §1-11 trådar. Jag såg att jag inte fick någon FR, Fm när jag skrev där, min inläggsräknare gick inte heller upp. Men det spelar ingen roll, jag ska ju inte få poäng för spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Ska inte behövas enligt mig -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Ska inte behövas enligt mig -_- Vaddårå? Man får ju inte inlägg eller fuskamynt eller nåt. Redigerat 21 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det handlar om forumskvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Putside: Denna forumskvalité som du snackar om, blir säkert bättre med ett spamforum (om man räknar bort just det forumet). För de som inte gillar och debattera och sådant, lär ju dras dit. Så förhoppningsvis, bara dem seriösa blir kvar i de resterande forumen. Redigerat 21 December 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Asså får man dela ut sin extralänk där? för det är väl inte reklam eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Asså får man dela ut sin extralänk där? för det är väl inte reklam eller? Några tips- Ge ut till de kompisar du tror kan vara intresserade. - Ifall du ger ut länken på andra sidor så se till att de inte orsakar problem för sidan. - Se även till det är tillåtet att lägga ut länken där du lägger ut den. - Det är förbjudet att göra reklam för sin extralänk på fuska.se, forum.fuska.se samt chatten. (http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=96) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Borde det inte finnas ett alternativ att man skulle kunna rensa bort ämnena ifrån det forumet när man vill läsa nya inlägg? (Knappen läsa nya inlägg) Grymmt störande när i princip halva listan är full med spamämnen som man inte vill veta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Ska inte behövas enligt mig -_- håller me, ska inte behöva ett forum där man skriver vad som helst, skapa ett word dok. iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 FÅR MAN TYP SKRIVA DUBBELINLÄGG? sry caps look -] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Spamforumet är helt onödigt enligt mig också. Varför borde den finnas överhuvudtaget? Det finns ingen mening att skriva där! Redigerat 21 December 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.