rg_fuskare Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hej på er! Jag är Rg_Fuskare och jag gillar att göra Serietidningar. Gör en som jag kallar för Three Souls (tre själar) jag skriver den på engelska och japanska i med att karaktärerna är från Japan. Gillar ni att göra serietidningar? Håller ni på att göra en, i så fall vad heter den och vad handlar den om? ja dessa saker kan ni diskutera här, diskutera allt möjligt som har med serietidningar att göra. Ha det så kul. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Jag och en kompis försökte göra en ett tag, han ritade och jag skrev manus. Blev dock inget med det eftersom det är riktigt svårt att både hitta på roliga skämt/saker samt att teckna. Själv fortsatte jag att försöka rita serier och gjorde en del strips med en militär-serie som jag kallade för "Löjtnant Lagbrytare" (Lieutenant Lawbreaker), den la jag dock också ner efter bara några dagar. Redigerat 25 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag och en kompis försökte göra en ett tag, han ritade och jag skrev manus. Blev dock inget med det eftersom det är riktigt svårt att både hitta på roliga skämt/saker samt att teckna. Själv fortsatte jag att försöka rita serier och gjorde en del strips med en militär-serie som jag kallade för "Löjtnant Lagbrytare" (Lieutenant Lawbreaker), den la jag dock också ner efter bara några dagar. synd attdu la ner dem, de verkar vara bra! Jag måste medge det kan bli svårt nångång har typ gjort en sida, och det är fortfarande kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Gjorde nyss denna: http://img152.imageshack.us/img152/4104/gu...erpcomicxy6.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Snygg, Burken! Fast du har gjort den i datorn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Snygg, Burken! Fast du har gjort den i datorn va? mm den va´r snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Skriver en historia som jag ska, i framtiden, göra en serie av. Den blir på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Skriver en historia som jag ska, i framtiden, göra en serie av. Den blir på engelska. mm jag funderar på att kontakta en serietidnings bolag och se om de kan publicera den. Vet ni någon bolag som kanske gör det? mm i alla fall om den blri stor så ska jag göra den till ett spel! Stora planer men tror ej att de någonsin kommer att hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Mmh, det är roligt när man väl får ner något på papper XD Men just nu så gör jag och en kompis en serie tillsammans. Jag skriver manuset och textar på svenska. Det är en lite utav...en Ginga Nagareboshi Gin Doujinshi.... Eftersom några av karaktärerna från GNG kommer dyka upp, och en av dom är huvudkaraktär. Kurojaki, Akame och Gin än så länge. Jag och Kita(min norska kompis som jag gör serien med) älskar Kurojaki |D Det är om hundar, Kita tecknar, oh hon tecknar så fint~<3 Men jag kan länka till några sidor så får ni iaf se början, vi har kommit till den 15: de sidan. När kapitel 1 är klart ska vi översätta den och visa den på ett Engelskt forum. Just nu så visar vi den för GNG/GDW fans på ett svenskt forum. Sida 1 Sida 2 Sida 3 Sida 4 Sida 5 Sida 6 Orkar inte posta upp fler sidor, men om ni vill så kan jag posta upp resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Gud va snygg :lol: :cool: Vill nån hjälpa mig med ett pokemon äventyr? Fast den blir från början på engelska. Sida 1 O lite sprites. Redigerat 2 Januari 2007 av Girafariglove Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.