Gäst Youx Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Asså jätte många har avatarer där det står Jag sa nej till wow och sen typ egen text vart får man tag i dom?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det är fult paintade (gjorda i paint) avtarer. Grunden dvs. ta bort text på dom är väl enkelt i paint. Dessutom fanns det en hemsida förut, något i stil med 'jagsanejtillwow' som hade namnunderskrift och allt. Nu vet jag inte riktigt vart den tog vägen, jag hade tom. för mig att Arood drivde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det är fult paintade (gjorda i paint) avtarer. Grunden dvs. ta bort text på dom är väl enkelt i paint. Dessutom fanns det en hemsida förut, något i stil med 'jagsanejtillwow' som hade namnunderskrift och allt. Nu vet jag inte riktigt vart den tog vägen, jag hade tom. för mig att Arood drivde den. Min är ju ett undantag iallafall B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det är fult paintade (gjorda i paint) avtarer. Grunden dvs. ta bort text på dom är väl enkelt i paint. Dessutom fanns det en hemsida förut, något i stil med 'jagsanejtillwow' som hade namnunderskrift och allt. Nu vet jag inte riktigt vart den tog vägen, jag hade tom. för mig att Arood drivde den. Ja, det var Arood som ägde den. Han var dessvärre tvungen att lägga ner den då det vart något knas med hans server. Youx, ifall att du vill ha en sån avatar så kan du skicka mig ett PM. Kan fixa en gratis i Photoshop om du vill ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 NÄR JAG GJORDE TYP 50ST. SÅ GJORDE JAG DOM I PHOTOSHOP. DU KAN HITTA DOM GRATIS I OZTOWN. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 OkOk tack ska ni ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.