Link93 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 jag har kört fast i lakebed templet. jag är vid några platformer som hänger i kedjor och det är kugljul över dom och när man kommer upp så måste jag komma till två dörar som ligger på andra sidan men jag står på stenan som är fest vid sten pelare och jag kan inte hoppa dit och jag kan inte ta enterhaken eller vad den nu heter och skuta så att jag fasnar i något. HUR SKA JAG GÖRA!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det är alltid svårt att beskriva hur man klarar ett tempel i ett forum, så du kan följa denna guide istället som innehåller bilder också: http://au.gamespot.com/features/6162248/index.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) jag har kört fast i lakebed templet. jag är vid några platformer som hänger i kedjor och det är kugljul över dom och när man kommer upp så måste jag komma till två dörar som ligger på andra sidan men jag står på stenan som är fest vid sten pelare och jag kan inte hoppa dit och jag kan inte ta enterhaken eller vad den nu heter och skuta så att jag fasnar i något. HUR SKA JAG GÖRA!!!! :( hmm.... Är du i rummet där det är en fallande bro?... Om du inte har släppt ut vattnet så måste du göra det först... Du har möjligtvis inte en nyckel som går till ett rum?... Det ska finnas ett rum med 2 slags galler.... och när du har kommit in i det rummet åt vänster så ska ett av dessa galler vara... Kolla upp i taket lite innan gallret... Det ska finnas spetsar som hänger i taket som man kan skjuta ner.... och sedan hoppa från en av dessa till en vägg med något slags klättergräs.. Det här rummet ska vara på övervåningen... När vattnet har släppts ut så fungerar kugghjulen.... Fast det är på 2 ställen man ska släppa ut vatten--- ;) Redigerat 22 December 2006 av Toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 tack nu har jag klarat av det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg