maka Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) det går till så här:först börjar jag som te x jag är zelda sen blir det fler och fler till slut blir det en berätelse ok nu börjar vi!jag är Link.Link säger:var är allihopa?????? ops! man kan bara skriva en man har set ifrån zelda spelen Redigerat 21 December 2006 av maka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Va jag fattar inte :S ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Här är jag! :P Jag är Midna från Twilight Princess ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Hej, jag är Goron, jag ska göra potatismos och fläsk av er alla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Link säger:hej goron och midna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Då är jag Tingle :) Finns det någon mer irriterande ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Här kommer Ganondorf och tar över världen. (FUSKA.SE översättning: Tråden strider mot §1.26 och måste däremed låsas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg