GNIKRETSAM Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Bästa spelsättet enligt många men stämmer det verkligen man kan undra ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det är också enligt mig det bästa spelsättet att spela Warcraft 3 : the Frozen Throne på ( finns det inte ett forum för warcraft spelen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 DotA Allstars v6.38b bästa LAN spelet men man kan inte riktigt säga att det är det bästa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag har Warcraft III: The Frozen Throne Jag avskyr verkligen avskyr, DOTA! Kanske är för jag alltid förlorar på det ;) Jag spelar för det mesta Tower Defance, När jag spelar Warcraft III och det är inte allt för ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Dota går väll ann men det är inte roligt.Prova Escape banor,Herowars,Herolinewars,Maul. Om du inte kör dom redan det vill säga :P :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Om jag ska jämföra DOTA (de versionerna som har gjorts av icefrog och klanen han är i) med andra AOS banor, så är DOTA EXTREMT obalancerat....Därför föredrar jag att inte spela det -.- //potatisbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 är DotA någon slags mod till WC3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Om jag ska jämföra DOTA (de versionerna som har gjorts av icefrog och klanen han är i) med andra AOS banor, så är DOTA EXTREMT obalancerat....Därför föredrar jag att inte spela det -.- hum hum, det som gör att dota blivit så mycket populärare än alla andra liknande "custom games" är att det är så bra balanserat och matcherna är ofta jämna så länge man inte spelar med massa noobs på public.... Redigerat 29 December 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Min kompis är så dum och tror att Dota är 1 SPEL som man köper...Rofl!!!..Och han säger att det är J*vla skillnad på Warcraft 3 och Dota...lol. Han e ju lite dum :gitarr: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GNIKRETSAM Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Dota är det näst bästa spel sättet dota är bra men footman wars är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.