admin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Då har spelhörnan blivit uppdaterad med nya kategorier. Alla spel som innan låg under respektive bokstav har nu hamnat under kategorin Alla. Jag har även lagt till valet, "Ändra på spelet" nu vid varje spel i listan. Där kan man ändra så spelet hamnar i rätt kategori samt även översätta eller fylla i beskrivning, vad spelet går ut på samt vilka kontroller man använder. Översätter man eller lägger till de 3 texterna på svenska samt väljer en lämplig kategori så erhåller man 1 timmas FuskaVIP under förrutsättning att man var först med att översätta. Men självklart så går det även bra att enbart välja en kategori och låta texten stå kvar på engelska fast då ges inget. Detta med FuskaVIP gäller tillsvidare men kommer troligtvis tas bort längre fram. Tack på förhand till alla som hjälper till och göra Fuska.se ännu bättre genom att hjälpa till i spelhörnan. Förresten hittar ni spel som inte fungerar eller som kan upplevas som stötande eller liknande så kontakta oss så vi kan rensa bort dessa. Ni kan kontakta oss på http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det var skönt med den här uppdateringen, jag ska helt klart hjälpa till och få ordning på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 jag också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Sånt här har man väntat på. Tack för VIP förresten B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 skönt, var rätt jobbigt att leta spel förut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Ska också hjälpa till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Det funkar inte för mig, när jag trycker på den knappen händer ingenting! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Testa och uppdatera webbläsare, du bör ha Internet Explorer 6.0+ eller Firefox 1.0+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Testa och uppdatera webbläsare, du bör ha Internet Explorer 6.0+ eller Firefox 1.0+. har firefox 2.0.0.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Testa och uppdatera webbläsare, du bör ha Internet Explorer 6.0+ eller Firefox 1.0+. Det funkar eftersom att admin sa 1.0+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Bra med kategorier :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Och med en massa snuskiga spel mammakosena hittade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.