Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Klaga inte på Mulle Meck spelen,dom kan faktiskt vara ganska roliga ibland om man har tråkigt. Och bara så ni vet så finns ingen lag på att man måste spela spel där man skjuter folk hela tiden B) jag tycker exaxt som du! kanske itte gillar mulle mech bygger olika saker precis, men jag gillar itte heller att gå runt och skjuta sönder så att inälvorna flyter i blodet som forsar direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_zelda_ Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 riva huset :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Är spelet bra, eller "lika" fjöntigt som Bygger Flygplan, Bygger Båtar och Bygger Bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har bygger båtar, fick det typ när mamma lämnade in några lappar ele nåt sånt och det har jag tröttnat på nu typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Argh, köpte man 4 mammas köttbullar paket fick man Mulle Meck bygger bilar, det gjorde jag. :D . Det var bara att det där mög spelet var en "demo" eller mini spel som det stod på den där värdelösa skivan som jag kpte för köttbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 hehe, :lol: var demot skoj då?? (jag fattar itte hur det kan finnas demo till ett sånt spel?!?!?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Demo och demo, snarare ett litet "smakprov" man kunde bara var i garaget och bygga en bil med några få saker.. MÖG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag visste inte ens att det fanns mulle meck bygger hus inte ja häller :blink: men bygg bilar Äger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 För bövelen, köp ett riktigt spel. Inget spel kan ju vara sämre än Mulle Meck! Man hör ju till och med på namnet att det inte enns duger till toapapper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 nån som har ett tips om vad man kan göra om ingen ringer till en :P :D :) :D :P Bygga ett bättre hus och vänta, vänta och åter vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Ring honom då. om det går asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 väx upp alla som fortfarande spelar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.