Gäst PoisoN Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) Sälj din dator först, dessutom rekommenderar jag att bygga en på dell.se Du kan hamna på ca. 15000-20000 för en framtidssäker. Överdriv inte heller, som jag gjorde(36000 kr.. :P) Redigerat 26 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) vadå bygga på dell? :huh: jag köper ju delarna i affären tex moderkort, chassi och mer hårdvara och går sedan hem och monterar det.. sen köper jag ett operativ system(inte precis såhär, delarna måste ju passa till varandra också :) ) Redigerat 26 December 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jo, men jag menar, att du låter dell bygga en til ldig, du väljer vad u vill ha och sen skickar det til ldell, o så skickar de hem datorn helbyggd. Kan bli lite billigare att köpa delarna i olika äffärer, men det kan bli lite svårt att montera, och om nåt går sönder så kanske man inte har försäring, vilket man får gratis på dell(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Men då lär man ju sig inget.... och jag som vill hålla på med hårdvara när jag ska jobba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Nej man lär sig inget, men om du vill ha en bra dator för ett bra pris och snabbt, köp från dell. Annars bygg själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Köp Någon Riktigt Bra Zalman Fläkt Och Kylpasta Montera Fläkten Och Kladda På Kylpastan Så Blir Den Nog Inte Överhettad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.