amelia Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Kan någon berätta hur jag skall göra för att klara A mission med big på hanns banor?? Snälla berätta jag vill så gjärna få 130 emblem. :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Kan någon berätta hur jag skall göra för att klara A mission med big på hanns banor?? Snälla berätta jag vill så gjärna få 130 emblem. :( :( :( :( vet inte men du kanske kan hjälpa mej. På bana två den med skogen. Vad ska man göra :S fattar dada efter man tat diamanten hos tails work shop. Snälla hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supersonic_93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Kan någon berätta hur jag skall göra för att klara A mission med big på hanns banor?? Snälla berätta jag vill så gjärna få 130 emblem. 979380 (En annan fråga) :huh: Har du klarat spelet med alla gubbar och besegrat caos med Supersonic? (Din fråga) :) När du fiskar ska du hålla ned neråt knappen. Då stannar flötet och fiskarna nappar. Se till att fiskelinan inte går av. Ett tips för att få A rank på bigs banor t.ex.icecap:Ta reda på var froggy finns först, och kör sedan om banan och gå så fort du kan till honom och fiska där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.