amelia Skrivet 23 December 2006 Rapport Skrivet 23 December 2006 Kan någon berätta hur jag skall göra för att klara A mission med big på hanns banor?? Snälla berätta jag vill så gjärna få 130 emblem. :( :( :( :( Citera
Gäst trunks_ Skrivet 23 December 2006 Rapport Skrivet 23 December 2006 Kan någon berätta hur jag skall göra för att klara A mission med big på hanns banor?? Snälla berätta jag vill så gjärna få 130 emblem. :( :( :( :( vet inte men du kanske kan hjälpa mej. På bana två den med skogen. Vad ska man göra :S fattar dada efter man tat diamanten hos tails work shop. Snälla hjälp mig!! Citera
Supersonic_93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Kan någon berätta hur jag skall göra för att klara A mission med big på hanns banor?? Snälla berätta jag vill så gjärna få 130 emblem. 979380 (En annan fråga) :huh: Har du klarat spelet med alla gubbar och besegrat caos med Supersonic? (Din fråga) :) När du fiskar ska du hålla ned neråt knappen. Då stannar flötet och fiskarna nappar. Se till att fiskelinan inte går av. Ett tips för att få A rank på bigs banor t.ex.icecap:Ta reda på var froggy finns först, och kör sedan om banan och gå så fort du kan till honom och fiska där! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.