Gäst Gyoni Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Skrivet 18 Februari 2004 Jag behöver hjälp med tredje nyckeln i key cavern. har hittat en i kistan och en när jag dödade bomberna. var hittar jag den tredje, hur gör jag?
DragonMaster Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Skrivet 20 Februari 2004 Jag behöver hjälp med tredje nyckeln i key cavern. har hittat en i kistan och en när jag dödade bomberna. var hittar jag den tredje, hur gör jag? så du är på den tredje nyckeln...kan du hjälpa mej med den andra bossnyckeln? i ett rum så är det en signal som talar om att det finns en nyckel där men jag hittar inte den nyckeln. har dödat alla i det rummet men det kommer inte fram en kista? snälla hjälp! :unsure:
Gäst Gyoni Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Skrivet 20 Februari 2004 Okej, är det i det rummet där det är en kanin en gubbe och en segklump?
Chihuahua Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Skrivet 20 Februari 2004 Du ska döda dem i en speciell ordning. Minns inte vilken, testa dig fram så hittar du den snart.
Zutto Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 Jag Tror det var gubbe kanin sen fladdermus
DragonMaster Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Skrivet 22 Februari 2004 Okej, är det i det rummet där det är en kanin en gubbe och en segklump? en kanin, en fladdermus, en gubbe. :blink:
Rekommendera inlägg