Smiter Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 :huh: asså hur kan man tycka att mario kart DS är tråkigt :huh: DET ÄR HUR ROLIGT SOM HELST :) lol roligt att köra runt^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) :huh: asså hur kan man tycka att mario kart DS är tråkigt :huh: DET ÄR HUR ROLIGT SOM HELST :) Håll dej till dina playboyspel va? MKDS äger men det fattar inte du :) Redigerat 31 December 2006 av reXXirT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 exakt <_< jag tycker att mario kart DS är skit kul :D fick det i ons :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 :huh: asså hur kan man tycka att mario kart DS är tråkigt :huh: DET ÄR HUR ROLIGT SOM HELST :) nej, jag spela rbättre spel som yoshi island :9du klagar alltid på mig >_> :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Polarium,nintendogs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 :huh: asså hur kan man tycka att mario kart DS är tråkigt :huh: DET ÄR HUR ROLIGT SOM HELST :) Vad tror du kompisar är till för? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Hmm Gillar ej nintendogs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det dåligaste spelet ja har spelat är king kong så "@X¤$ tröligt å Super mario bros är inte dåligt det ä asa grymt 9/10 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 NSMB (New super mario bros) Ett helvetiskt uselt spel, skrev nyss en recension och gav det 1/10. Får hoppas att den blir godkänd så att alla får läsa -.- Du är ute och cyklar, det är grymt! Jag tycker det får 7/10, fast jag spelar mest minispel :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 maro kart äger fett ja gillar nästan alla mario spel (ps)king kong till Ds ä dåligt :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Crazy frog racer suger , totalt värdelöst Redigerat 4 Januari 2007 av Pcplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Wario Ware - Touched >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg