Oddset Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Fick: 1 PCG Special, POTC 2, Eragon-boken, 2 Alladin askar, 1 Axe duschkit, 1 Adidas deo, 3370kr, Refillkort 2x 100kr, 1 par sockar, 2 T-shirtar och 1 packe kondomer xD.(Av min kompis. Han fick gräddfil av mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Va många julklappar folk får :huh: Jag tyckte jag fick många... Fick ett halsband, showergel och bodylotion, hörlurar, en mjukishund och en grej att lägga skivor i... det var allt. Det är väl tillräckligt? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Ja det är tillräckligt, jag tycker bara att folk får så jättemycket... :huh: Jag skulle inte klara av att få så mycket. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Detta har jag fått: 2800 kr Harry Potter och Fenixorden Überstark ficklampa xD Pannlampa :wacko: 5 olika fotbollstidningar CDR-skivor Kalsonger 4 tröjor Ett glas Eragon Fotbollsresa till Barcelona för att se matchen Barcelona - Liverpool (mina två favoritlag :D) 10 stycken lådor Tofifee Mössa (Puma :D) Guiness World Records 2007 Deal Or No Deal spel Simpsons säsong 1 DVD Scary Movie 4 DVD En übercool rosa spargris det står "Partypengar" på B) Wii+3spel och extra handkontroll 2 par sockar (Puma B) ) 2 stycken hårband Allting jag kommer ihåg ;P Fy f*n vad bortskämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Detta har jag fått: 2800 kr Harry Potter och Fenixorden Überstark ficklampa xD Pannlampa :wacko: 5 olika fotbollstidningar CDR-skivor Kalsonger 4 tröjor Ett glas Eragon Fotbollsresa till Barcelona för att se matchen Barcelona - Liverpool (mina två favoritlag :D) 10 stycken lådor Tofifee Mössa (Puma :D) Guiness World Records 2007 Deal Or No Deal spel Simpsons säsong 1 DVD Scary Movie 4 DVD En übercool rosa spargris det står "Partypengar" på B) Wii+3spel och extra handkontroll 2 par sockar (Puma B) ) 2 stycken hårband Allting jag kommer ihåg ;P Ja. Har 5 syskon också. :wacko: Fast har en mkt rik familj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Om inte jag har kommit ihåg fel så hade reXXirT 4 syskon eller nått XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jaa, här är det jag fick: Saknade en grej dock :( Gamermus (MX1000 Logitech) Ny mobil Mycket kläder Projektionsväckarklocka Lite pengar Inte mycket, men jag anser mig själv inte som bortskämd. Lite grejer som var till allihop fick vi också. Nej vänta! det var något som inte hade kommit i tid också... undrar vad det kan vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agat0N Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Har fått: 2800:- 4 par kallingar ^^ Choklad En tågbiljett B) Akta bortsämd han med 10 Toffifie lådan var, Hans föäldrar måste vara miljadärer om han har 5 syskon. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 jag fick en 22tums plattskärm och massa annat smått och gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Har fått: 2800:- 4 par kallingar ^^ Choklad En tågbiljett B) Akta bortsämd han med 10 Toffifie lådan var, Hans föäldrar måste vara miljadärer om han har 5 syskon. :o Miljardärer... njaa men har en rik familj och dessutom en milljonär till mormor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Fick bara: 9 pack Strumpor Kalsong 1 Xbox spel (FIFA Street 2) 300 Kr 1 Almanacka (Bilar) 1 Dvd (Fotbolls-VM) 2 Ljustake(?) (man har värmejus i :P ) ;) 100 Kr Comviq 1 Påslakan (på landslaget) Det var det jag kommer ihåg iallafall,har inte fått av pappa än (det lär man inte få heller :unsure: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.