minijeppe Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 SF Biokort 500kr 300kr Resa med familjen till Göteborg och Liseberg och även så ska vi se Monster Jam Prison Break box 1 DVD Prison Break box 2 DVD Lost box 1 DVD Lost box 2 DVD Jackie Chan: Battle Creek DVD Judgement Day DVD Drug Wars DVD MacGyver box 2 DVD (har ettan) En annan DVD som jag inte kan namnet på En snygg tröja Strumpor typ 10 böcker typ 3 pocketböcker Ett teater besök på någon föreställning (kommer inte ihåg namnet) Tycker det har varit en bra jul! :D Har inte firat jul på pappas sida än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 2500 spänn Mjukis byxor Dark messiah might and magic En j*vla massa godis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) Jag fick som följer: * Digitalkamera (Canon Ixus60) * 1gb minne till kameran * Kameraväska * Ett år med tidningen SuperPlay * Gears of War * En ljudbok * En Lampa * Spel (Riket från SVT) med min brorsa Är nöjd, fick det jag ville ha :cool: Redigerat 26 December 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) Jag fick: Simpsons dvd box, första och åttonde säsongen, 1000 kr, nintendo wii (kommer få en när dom har fått en på fyllning), 3 konstiga saker :P , lite kläder, 2 spel, Age of Pirates: Carribean tales och Slaget om Midgård II: Häxkungens Tid och 200 kr på SF bio. Det fick jag. :) Redigerat 26 December 2006 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 ÅÅÅÅÅÅ :( ALLA HAR DET SÅ BRA ALLA FÅR SÅ MÅNGA SAKER :( JAG FICK BARA 2 PRYLAR :( EN NINTENDO DS LITE(SVART) OCH POKEMON MYSTEY DUENGO BLEV CINDAQIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 ÅÅÅÅÅÅ :( ALLA HAR DET SÅ BRA ALLA FÅR SÅ MÅNGA SAKER :( JAG FICK BARA 2 PRYLAR :( EN NINTENDO DS LITE(SVART) OCH POKEMON MYSTEY DUENGO BLEV CINDAQIL Varför är du så ledsen att få Nintendo DS Lite?? :unsure: Skicka den till mig annars :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oscarcool5 Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag fick: Sagan om ringen trilogin One Piece Böcker 29-30 Simpsons box säsong 1 Plånbok Nallebjörn Eragon Bok Dragonball tenkaichi 2 Papperskorg En Simspons Tavla (Skriket Med Homer) Polisstationen i lego En siden Pyamas Har Inte Firat Jul Med Mammas Sida Än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Till er som tycker att alla här är bortskämda: Många av de personerna kanske får mycket julklappar och födelsedagspresenter men de kanske aldrig får så mycket annars. Jag får ganska mycket julklappar men inte överdrivet många. Däremot har jag 1000 kr i månadspeng. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 jag får mycket både till jul och födelsedag, men annars får jag ALDRIG nått =( får 250 kr i månaden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Har ingen månad/vecko -peng, men om jag hjälper till med nåt får jag ofta lite cash :> Är det nåt litet och nåt hyfsat billigt kan nog en av mina föräldrar köpa det åt mig när som helst, om de har lust. :) Redigerat 28 December 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag fick: Sagan om ringen trilogin One Piece Böcker 29-30 Simpsons box säsong 1 Plånbok Nallebjörn Eragon Bok Dragonball tenkaichi 2 Papperskorg En Simspons Tavla (Skriket Med Homer) Polisstationen i lego En siden Pyamas Har Inte Firat Jul Med Mammas Sida Än En sånn tavla fick ja me ^_^ Jag fick iafa FBK-matchtröja å handduk 3 t-shirtar En tavla(Skriet med Homer^^) Fyra filmer(Goal, Babas Bilar, Jackass the Movie å Austin Powers hemlig Internationell Spion Ett spel(The Movies) Kalsonger En biobiljett Och ett påslakanset som ser ut som en Ahlgrensbilar påse Tunnt med julklappar i år <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Till er som tycker att alla här är bortskämda: Många av de personerna kanske får mycket julklappar och födelsedagspresenter men de kanske aldrig får så mycket annars. Jag får ganska mycket julklappar men inte överdrivet många. Däremot har jag 1000 kr i månadspeng. :) 1000 spänn i månaden!! o herre gud..:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.