Adam/prisonbreak Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Hej! jag har stannat på den sista ön... den där man möter elite-four. jag vet att man ska andvända dive för att komma in, men jag har försökt komma in nu i ett halvår. och jag har fortfarande inte kommit på hur man kommer in där i den sista ön... om du fatar vad jag menar... tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Menar du Sootopolis? I så fall Kör dive vid den stora vita stenen mitt i havet. Dive där o så simmar du i sjögräset tills du ser en grottöppning. Simma in där o kör dive ingen för att komma upp till ytan. Nu är du i Sootopolis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Man ska åka upp för ett vattenfall om man vill komma till pokemon ligan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Man ska åka upp för ett vattenfall om man vill komma till pokemon ligan! det är inte dive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hej! jag har stannat på den sista ön... den där man möter elite-four. jag vet att man ska andvända dive för att komma in, men jag har försökt komma in nu i ett halvår. och jag har fortfarande inte kommit på hur man kommer in där i den sista ön... om du fatar vad jag menar... tack på förhand! Han menar ever grand city,se till att alla gym är klarade.Då får du watterfall av den sissta gym ledaren.sedan är det bara att trycka på wattenfallet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Hej! jag har stannat på den sista ön... den där man möter elite-four. jag vet att man ska andvända dive för att komma in, men jag har försökt komma in nu i ett halvår. och jag har fortfarande inte kommit på hur man kommer in där i den sista ön... om du fatar vad jag menar... tack på förhand! Nej man får den av Wallace. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg