Hoppa till innehåll

Pokémon Emerald. Hjälp!


Rekommendera inlägg

Hej! jag har stannat på den sista ön... den där man möter elite-four. jag vet att man ska andvända dive för att komma in, men jag har försökt komma in nu i ett halvår. och jag har fortfarande inte kommit på hur man kommer in där i den sista ön... om du fatar vad jag menar... tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! jag har stannat på den sista ön... den där man möter elite-four. jag vet att man ska andvända dive för att komma in, men jag har försökt komma in nu i ett halvår. och jag har fortfarande inte kommit på hur man kommer in där i den sista ön... om du fatar vad jag menar... tack på förhand!

 

Han menar ever grand city,se till att alla gym är klarade.Då får du watterfall av den sissta gym ledaren.sedan är det bara att trycka på wattenfallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Hej! jag har stannat på den sista ön... den där man möter elite-four. jag vet att man ska andvända dive för att komma in, men jag har försökt komma in nu i ett halvår. och jag har fortfarande inte kommit på hur man kommer in där i den sista ön... om du fatar vad jag menar... tack på förhand!

 

Nej man får den av Wallace.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...