Kaulitz Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag har the sims 2, och jag behöver koden för att kunna installera. Kan någon hjälpa mig ? och ge mig koden ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 http://www.justfuckinggoogleit.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amanda_Aa Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag har the sims 2, och jag behöver koden för att kunna installera. Kan någon hjälpa mig ? och ge mig koden ? :blink: Hej hej, tänkte bara fråga om du har fått reda på the sims 2 instalklerings koden? skulle bli jätte glad om jag fick den? :) Mvh amanda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minim3 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Jag har the sims 2, och jag behöver koden för att kunna installera. Kan någon hjälpa mig ? och ge mig koden ? :blink: ehmm, det är olika koder till spelen, :S man kan inte bara ta vilken som helst. j*vla pucko :angry: <_< :evil: ahahaha :lol: Redigerat 29 December 2006 av minim3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Det är olagligt att dela med sig av CD-keys, då det endast ska vara möjligt att få tag i dem när man köper sitt spel i affär, detta inlägg bryter även mot §1.3, då ni diskuterar och frågar efter nycklar. Det är inte tillåtet. Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg