Kaulitz Skrivet 24 December 2006 Rapport Skrivet 24 December 2006 Jag har the sims 2, och jag behöver koden för att kunna installera. Kan någon hjälpa mig ? och ge mig koden ? :blink:
amanda_Aa Skrivet 25 December 2006 Rapport Skrivet 25 December 2006 Jag har the sims 2, och jag behöver koden för att kunna installera. Kan någon hjälpa mig ? och ge mig koden ? :blink: Hej hej, tänkte bara fråga om du har fått reda på the sims 2 instalklerings koden? skulle bli jätte glad om jag fick den? :) Mvh amanda.
minim3 Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Jag har the sims 2, och jag behöver koden för att kunna installera. Kan någon hjälpa mig ? och ge mig koden ? :blink: ehmm, det är olika koder till spelen, :S man kan inte bara ta vilken som helst. j*vla pucko :angry: <_< :evil: ahahaha :lol: Redigerat 29 December 2006 av minim3
Xade Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Det är olagligt att dela med sig av CD-keys, då det endast ska vara möjligt att få tag i dem när man köper sitt spel i affär, detta inlägg bryter även mot §1.3, då ni diskuterar och frågar efter nycklar. Det är inte tillåtet. Tråd Låst.
Rekommendera inlägg