Dream Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag behøver hjælp med att får ner min startfælt ner till den nomala. Just nu hænger den vid høger sidan om skærmen. ps:dansk skirbord (påpeak inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Är väl bara att klicka nånstans där och dra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 var nån stans?? var nån stans?? behøver vekligen hjælp! Snælla! Ledsen men Jag måste veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jag har haft det där problemet och blev ordertligt irriterad! Så jag damp klickade och drog och då gick det... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.