Darkdevil Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 jag håller på att ladda hem senaste WoW patchen men efter en stund krashar hela datorn och jag måste starta om den! vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag har samma problem den fastnar på 2%...! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 ladda ner patchen från en hemsida.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 när kom patchen?? är det TBC patchen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 nej, det är en förberedning till 2.0.3 patchen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Ni vet att tråden skapades 25/12 va? Asså, om det fastnar på 2% så är det för att blizzard inte släppt mer ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 asså vilken sida då och var?? ;) ;) ;) :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 wowguru har vär mirrors om jag inte har helt fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Ni vet att tråden skapades 25/12 va? Asså, om det fastnar på 2% så är det för att blizzard inte släppt mer ^^ lol, ja säkert. säg inget om du inte vet nåt om det du pratar om. för övrigt så rekomenderar jag som sagt att ladda ner patchen från en hemsida, det går snabbare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Vilken hemsida har du nån länk ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Ni vet att tråden skapades 25/12 va? Asså, om det fastnar på 2% så är det för att blizzard inte släppt mer ^^ Och det kommer från dig? Du snackar om att din warrior blir nerfad och blir ägd, ja visst, säg inget om du inte vet vad du snackar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg