CeZ Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag har ett problem, när man spelar kan man ju sätta på sig handgranater och annat, men jag kan inte det. Det står att man ska klicka och dra, när jag gör det, händer det inget. Saken jag drar i rubbas inte ens. Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Du håller väl inne vänsterklicken när du drar..?? Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Problemet är att du troligen inte har låst upp dessa saker du låser upp utrustning genom att gå upp i rang. Om du tex. är Menig och sedan blir Vice Korpral (stavning?) kan du låsa upp nya saker. Innan du kan dra sakerna måste du låsa upp dem. Det gör du genom att klicka på någon flik i menyn (den åt vänster). Hoppas detta fungerar annars kan jag tyvärr ej hjälpa dig. (Fick mitt spel igår :P ) Redigerat 25 December 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Problemet är att du troligen inte har låst upp dessa saker du låser upp utrustning genom att gå upp i rang. Om du tex. är Menig och sedan blir Vice Korpral (stavning?) kan du låsa upp nya saker. Innan du kan dra sakerna måste du låsa upp dem. Det gör du genom att klicka på någon flik i menyn (den åt vänster). Hoppas detta fungerar annars kan jag tyvärr ej hjälpa dig. (Fick mitt spel igår :P ) Var ska jag klicka till vänster? Får man bara rank i Multiplayer föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag är inte säker men jag tror att man bara får rank i Multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Löste det nu. :P Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ja, du kan endast få poäng om du spelar över internet på en rankad server. Vid ett visst antal poäng går du upp i en grad, och vid en ny grad får du en ny upplåsning. Spelar du på en orankad server, online, så spelar det ingen roll hur bra du spelar. Ingenting räknas ändå, även fast du kan använda unlocks och att graden syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.