Hoppa till innehåll

Världens Mest Överskattade Spel.


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Skriv vilka spel som ni tycker är de mest överskattade spelen som någonsin har funnits på denna planet. Skriv gärna varför.

 

 

1. Ocarina of Time, förmodligen ett av de sämsta äventyrsspelen jag har spelat. Det är även det sämta Zelda-liret. Varför?

Svar: Det har buggig grafik, kontrollen är inte bra, musiken är irriterande, löjligt enkelt.

 

2. New Super Mario Bros, sämsta mario-liret EVER. Allvarligt, vad i h*lvete hade utvecklarna rökt på då de gjorde detta spel. Kontrollen, musiken och spelglädjen är ungefär lika bra som en hårig armhåla i ögonen. Helt värdelöst....

 

3. Pokémon, okej, alla Pokémon lir är inte helt värdelösa. De första (Röd,blå,gul) var kul, men nu kommer det spel som "Pokémon röd+lila och en stänk av blått". j*vla snubbar som förstör en serie som, till en början, var bra.

 

 

 

Diskutera gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Skellington

1. WoW - ett väldigt bra online spel, men vafan, det är inte bäst. alla ba: ''WoW, finns inge bättre'', ''har man WoW behöver man inge andra spel''

 

2. Tekken - Man gör 1 combo sen är matchen slut.. typ..

 

3. Mario spelen - man är en gubbe som hoppar på fienderna... ok... nu spelar vi nått annat..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.CS

Det är så dåligt att det är sjukligt hur folk beundrar små skjutglada ninjor som kallar sig själva Counter terrorists.

2.WoW

Älvor är alltid sexiga, om det inte är blåa som i WoW.

3.Tekken

Kan hålla med Skellington, matcherna är på tok för korta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. World of Warcraft

Det är inte så kul att springa omkring i skogar och slåss som alla säger - spelet är grovt överskattat av folk som blir beroende av allt levlande. Det är liksom inte själva spelet som är engagerande (kanske är det engagerande för vissa, själv har jag faktiskt aldrig spelat WoW, men jag har inte direkt lust att testa heller).

 

2. Counter Strike

Ett vanligt krigsspel. Ingen revolutionerande spelstil, inte den bästa grafiken och absolut en ganska alldaglig bandesign (ok, det är möjligt att det finns några roliga banor. Jag vet inte eftersom jag inte är en CS-nörd).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Word of Warcraft

Det här spelet är kanske inte helt värdelöst, men det finns ingen tvekan om att det är överskattat. Jag har provade det några gånger, och det sög. Det är allmänt tråkigt och jag gillar inte att springa runt i en skog. Att man kan köpa saker och måste samla på en massa skit, det är bara så uttjatat.

 

2. Counter Strike: Det är egentligen inte alls roligt och gå runt och skjuta folk, det finns ingen variation. Det är mycket dåligt.

 

3. Pokémon spelen: Jag har provat ett par stycken, och det är evigt textbaserat spel utan någon som helst riktig utmaning. Jag har aldrig spelat något tråkigare spel, det är så överskattat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...