fotbollssnubben Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag har fastnat på zoras domian jag ska tina upp isen men hur går man tillväga kommer inte på något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Har för mig att du skulle "Warpa" till Fire Mountain och "Warpa" den stora lava stenen ner till Zoras Domain =) [EDIT] Tack Toad för namnet (= Redigerat 4 Januari 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KH_JIPE Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Har för mig att du skulle "Warpa" till stället högst upp (kommer ej ihåg vad det heter) och "Warpa" den stora lava stenen ner till Zoras Domain =) ahhh att man inte tänkte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Har för mig att du skulle "Warpa" till stället högst upp (kommer ej ihåg vad det heter) och "Warpa" den stora lava stenen ner till Zoras Domain =) Stället heter Fire Mountain, stället där goronfolket hör till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Har för mig att du skulle "Warpa" till stället högst upp (kommer ej ihåg vad det heter) och "Warpa" den stora lava stenen ner till Zoras Domain =) det heter väl death mountain?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Råkade trycka på svara istället för ändra sorry... Redigerat 4 Januari 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 de här hör inte till tråden men de är en grej ja tänkt på .. medina den mystiska halv arga bruden, om man kastar om bokstäverna i hennes namn så blir de ADMIN om man bort ser från E:et.. ja har inte klarat spelet (än) men ja tror att hon ligger bakom de mesta i spelet hahaha.. D: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.