Hoppa till innehåll

Jag Får Ej Sms

Rekommendera inlägg

Gäst Totorio
Skrivet

jag får inge sms när jag spelar spel som ingen spelat förut jag blir mästare med några poäng men ändå får jag inget sms varför??

Skrivet

Vad dåligt.. lol? Detta är ju bra för annars förekommer det fusk och du får gratis sms utan att slå ett rekord. Du måste ju göra något för att förtjäna ditt sms...

Skrivet

Handlar allt om SMS? Nej, spelhörnan är till för att man ska kunna spela spel. Inte vinna SMS.

Skrivet

Just det, det är inte meningen att du ska få ett gratis SMS varje gång du är den första som spelar något spel utan att förtjäna det, som jag sa förut du måste förtjäna ett SMS. Första gången folk spelar spel dem inte spelat förut brukar dem få rätt så lite poäng. Att ingen vill köra första gången är ju en lögn, tror du att spelhörnan lades in här för att man ska få gratis SMS? Nej, för att spela spel där. Du har missuppfattat allt helt och hållet.

Gäst Sandjolt
Skrivet

Det kanske tar 1min annars kanske alla SMS skickas ut en viss tid på dygnet, om du inte får ditt SMS så får du kontakta admin.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...