Scarlet Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Vad nice det värkar XD :rambo: Citera
Cornificius Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Jag har en till fråga: Vem ska man fråga om man vill köpa hus i Anvil? För om jag frågar Countess Millona Umbranox så finns det inget alternativ om att köpa hus i Anvil, om jag frågar ****** Umbranox (Förra The Grey Fox (jag är ju den nye :P )) så finns det inget alternativ om att köpa hus i Anvil. :( Så vem ska man fråga? :huh: Redigerat 31 December 2006 av FireSeagul Citera
Scarlet Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 För det första... Så Spoilade du där när du sa att Corvus var förra gray fox För det andra så borde du posta en ny tråd (Vi andra var lite of-topic annars) För det tredje så kan du bara köpa ett hus i varje stad och det finns ett stort hus som du kan köpa av en kille på ett inn... Han heter någon med velvus.. eller liknande... För 5000:- får du ett mansion och så ska du göra en quest där... :) Citera
Cornificius Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Skrivet 31 December 2006 oj, sorry.. Men vad ska man göra på det där "mansionet", var det där det spökade eller? Citera
Gäst Gripen Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Gör Ny Gubbe! :medieval: :lol: Citera
Cornificius Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) Huh, va? Vadför skulle jag göra det? :huh: Om du menar det med vampyr så har jag redan blivit vampyr, och fixat motgift. Redigerat 1 Januari 2007 av FireSeagul Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.