Hoppa till innehåll

Oblivion,


Cornificius
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har ett litet problem på The Elders Scroll: Oblivion.

 

Jag har pratat med Vincent i The Dark brotherhood och sagt att han skall bita mig.

Jag sov och det kommer fram en text om att han bitit mig.

Jag gick till honom och pratade, och han sa att jag skulle vänta 3 dagar och sedan sova.

Men jag har väntat 3 dagar, till och med mer, och sedan sovit, men jag blir aldrig någon vampyr! :(

Någon som vet hur jag ska göra?

Och är det så typ att man inte får typ ha någon speciel sak med sig eller något sådant?

 

Och så snälla, skriv inte något som "Vadför vill du vara vampyr? Man kan ju inte vara ute på dagen." För jag har redan bestämt mig!

Redigerat av FireSeagul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

klart du skall vara vampyr, finns inge bättre ju (:

kolla på dina active spells och se om det står att du har vampyr förbannelsen.. annars får du väl gå och slåss med en vampyr i en grotta, och bli biten där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har godmode på så funkar det inte...

Och det man får om man är vampyr är bra spells.... Men om du vill ha dom 3 andra bra spellsen så får du vara en snäll vampyr och inte gå ut på dagen :P

Alltså... Det finns 4 stagder... första stadget så får du en vanlig vampyr spell och du ser nästan vanlig ut i ansiktet och du kan gå ut när det är soljus..

Andra stadget så ser du lite värre ut och så får du en spel och får liten skada när du är ute i soljus...

3 stadget så får du ännu en spell och får ganska hård skada i soljus... Nu börjar du få klor och se riktigt undead ut...

4 stadget så dör du nästan på fläcken ute i soljus... Du ser ut som 200 år och alla är rädda för dig...

Fast detta kanske du redan visste... Eller inte :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaa jaa... Smaken är olika... Men det värsta är att man ser ut som rena gamligen... Tänk dig att vara en tjej och vara orc och ha Vamperism 100%

Då behöver man inte döda monstren... Dom dör iallfall

(inte) Men jag gillar att vara vampyr! :cool:

Men fanns det inte ett annat sätt att bli vampyr av den där kungen av Skingrad... Om man gjorde en quest för honom? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:) Jaadu... Har du modden "Vile-lair" lär det inte vara svårt... Det ligger en "präst liknande människa" och sover hela tiden... + en sak som gör att man kan bli människa igen :D

Annars så brukar jag leka lite "assassin" och bryta mig in hos folk....

Men Beggers är också ett smart sätt... Man kan också göra det på guild medlemmar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, när jag är i panik brukar jag gömma mig själv under ett träd eller någto oc vänta till natten, sedan bryter jag mig in till folks hus/ hittar någon beggar och suger deras blod. :)

Sedan har jag tänkt på att kanske installera den här modden "underlife" vad tycker ni?

 

Eller kanske Disco formeln? :P

Redigerat av FireSeagul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n VAD NICE!!!!!

Jag har bara haft dom offecialla modsen :(

Vile lair och den där andra... Mehrunes razor... Det var dom ända som var bra... Mehrunes razor är ett utav dom bästa vapnen som finns... Men det är en låång quest.. Vile lair är bara soft =)

Men installera vilka mods som hälst om du vill :cool:

Finns det inga mods för vampyrer eller har något med vampyrer att göra? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...