JanazTheOne Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Tja. har spelat gura sen skolstart nu, och fick en elgittar i julklapp så nu försöker jag spela lite låtar från internet. Kan någon en lätt låt som man lär sig snabbt Redigerat 25 December 2006 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 lilla snigel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Tja. har spelat gura sen skolstart nu, och fick en elgittar i julklapp så nu försöker jag spela lite låtar från internet. Kan någon en lätt låt som man lär sig snabbt smoke on the water är det första man spelar i min skola :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Ebba Gröns Staten och Kapitalet är ett lätt riff, rockackord dock men det är en bra början för nya gitarrister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.