Bigbrother Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 Vi fick det men nu är det förbud för m4b! vad är m4b eller manar du 4mb :huh: Citera
Scones Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 vi får ha våra på raster å så också men nästan alla roliga sidor e blockade! Citera
Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 fuska.se med? Vår fysik lärare var schysst en gång. - Ja, Jag har inget planerat för idag så jag hade tänkt att vi kunde sätta oss i datorsalen och surfa lite på internet. det var skoj. Citera
Scones Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 fuska.se med? Vår fysik lärare var schysst en gång. - Ja, Jag har inget planerat för idag så jag hade tänkt att vi kunde sätta oss i datorsalen och surfa lite på internet. det var skoj. det hände oss när vår engelska lärare va sjuk! de e ju ur grymt å få surfa på lektionstid! Citera
Skywalker Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 ja de får vi men den vi har i vårt klassrum har dom spottat på stoppat in papper i och helt vandaliserat Citera
kkthxbye Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 vi har skit dåliga datorer i vår skola, sega som f*n Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.