Raffed Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 kan man vara inne på sin server utan att man är inne på nätet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Testa! Har kört mopharscape en gång. Men det gick inte få några NPC. Sedan efter att använt det några gånger kunde jag inte använda det. Ska kanske testa scaperune senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Har laddat ner alla programmen men är inte så bra på sånt här,kan nån göra en guide eller nått?Hoppas jag inte begär för mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Mars , kan du MYSQL? om du kan skulle du kunna lära mig? PS: Mysql servers är hackbara ( det är alla men ni fattar....) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Har laddat ner alla programmen men är inte så bra på sånt här,kan nån göra en guide eller nått?Hoppas jag inte begär för mycket Jag har ju gett ut guiden på första sidan som man kan ladda ner, fast den är på engelska. Här är länken till guiden som du kan ladda ner: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=At...e=post&id=21128 Redigerat 21 Januari 2007 av Mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 När jag ska starta MySQL admin grejjen och skriver in password så står det Acces denied for root@localhost (Password YES) fast jag skrev in cawcawcaw. Kan det ha ändrats? du ska inte skriva i något pass word :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg