volvolover Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Självklart........... :cool: Najsa bilder :D Här kommer några till........... hur gör man för att ta bilder när man köör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 :kung: Man antingen: 1) kör ett lopp/free run, sparar reprisen, går till replay theater (tror jag) klickar på select när som helst under filmen och du kommer till photomode. Nu måste du ha ett usbminne/mp3 spelare.. du sticker in nåt av dessa i en av usb portarna o när du har tagit ett kort så kommer det att komma upp på skärmen. Då klickar du på fyrkant (spara) o väljer USB Memory när den har "laddat" färdigt så är de bara att slå på datan o föra över bilderna. Eller: 2) Du kör ett freerun i photomode. Du väljer en bana i gran turismo mode o väljer photo run.. Du kör ett antal vara o sedan så när du kollar på replay så kan du bara klicka på select o upprepa procceduren från punkt 1. Eller: 3) Du väljer den bilen du vill fota i "Garage". Sedan går du till photo travel, väljer en destination o sedan placerar du bilen/följ instruktionerna på skärmen.. när du har fotat klart så gör du som i punkt 1 o 2.. hoppas de hjälper.. Passar på att posta några nya bilder. Vad säger du Cryo? Ska vi försöka hålla tråden vid liv eller? 94Ferrari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Passar på att posta några nya bilder. Vad säger du Cryo? Ska vi försöka hålla tråden vid liv eller? 94Ferrari Lätt.. :) Hade typ glömt av den här tråden.. Btw, Den vita Blitz-skylinen du har, e den bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Helt okej. Jag kör den trimmad men den va helt ok standard oxå... :P :P P.S. Najs Tank car... D.S 94ferrari BTW: Vad toppar din blåa skyline? Redigerat 5 Maj 2008 av 94ferrari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Hehe jo den e najs. :) Min skyline toppar väl en 360 ungefär.. Men den har ett djävulskt acc och grym väghållning :) Jag kör ungefär 1:34 på Grand Valley Speedway (stora banan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Berg Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 orkar inte ggöra nån bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Intresseklubben sprängs av överbelstning.. dessutom är de nåt av de mest relaxade man kan göra.. bara sitta i soffan o fixa e bild på dröm bilen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Äntligen någon som svarade :P Jag har roat mig lite med att fixa några nya bilder.. några kommer här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Hehe jo den e najs. :) Min skyline toppar väl en 360 ungefär.. Men den har ett djävulskt acc och grym väghållning :) Jag kör ungefär 1:34 på Grand Valley Speedway (stora banan) polis-jakt eller :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Tycker du om att drifta? :P Här kommer några ytterliggare från mig :P Cadilacen ser ut som en Lamborghini Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Söt Honda S2000 där 94ferrari ^_^ lust o lägga in nån bild på mazda rx-7? (fd3s) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 jag orkar inte ta bilder men jag har tagit en på min nyaste bil: http://www.gamehoof.com/images/gran-turismo-hybrid/gran-turismo-hybrid-capture-01.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg