Gäst ferman Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 när jag ska starta msn på min data då kommer det upp en ruta där det står "Det går inte att logga in på windows live messenger (asså det spelar ingen roll vilket verision det är).försök igen senare och så står det en text lite längre ner "Felkod:80048820" ja har kollat på sidan vad koden innebär men ja testade allt och alternativen ja kan trycka på är felsök ,stäng ,hjälp men det fungerar inte med felsök lr nått annat snälla hjälp mej!!!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Har du internet inkopplat o.s.v då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Testa att avinstallera det och sedan hämta hem nytt och installera om det.. Om inte det går, så verkar det som om det är internet fel? kanske branväggen skyddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 =) http://www.google.se/search?hl=sv&q=Felkod...3%B6kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Kan vara skadade filer i msn mappen typ om du råkat tagit bort någon fil kanske :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ferman Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 mm ska testa rensa hela skiten och ladda ner det igen men det där med brandvägg och internet Brandväggen är av och internet funkar naturligtvis annars skulle ja inte skriva detta här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ta MSN 7.5 istället, mycket bättre. Enligt mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Felsök>Reparera>Starta om sen ska det fungera, du kanske måste göra detta några gånger innan det funkar. (3-5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag har vatt me om samma skitt, de mesta var att internet operatören hade lite problem med "ett par kunder" så dem kunde skicka lite sån internet grejsemojs till rbedbandet så man nästan abra kunde spela o vara inne på internet eller så blockerade min norton skitten. men jag reparedade och sen stog de att de va fel med DNS eller nånting efter nårra dagar funkade det :cool: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.