💬
Logga in
Fuska.se

Warrior's Pwnade Av Alla Andra Sorter ?

57 svar · startad

↗ till inlägget

kaktus killen, dåligt exempel på den där filmen... en shadowpriest tar alla klasser i 1vs1 -.-

Inte lika enkelt mot Warlock.
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #22

Ändrade mig ska göra en Night elf Warrior , OCH NU ÄR DET BESTÄMT :D :kung:

jag litar mest på Donken han verkar erfaren :gitarr:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #24

Ngn som har några tips på vad som man ska göra / ha på Warrior och vad som är bra.

29 Dec 2006
Nivå 6 · Fuskare

Satsa på prylar med strength, agility och stamina. :)

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Seriöst.. Sluta säga att Warriors kommer suga.. Det kommer de inte. Men några kanske skulle försöka lära sig lite mer hur man spelar klassen.

Nivå 4 · Lärling

Alla är lika bra och lika mycket värda fast på olika sätt !!! :P

Nivå 4 · Lärling

Jag har en 60 warrior och blir pwnad av alla klasser förutom andra warriors som är sämre än mig =P

↗ till inlägget

Jag har en 60 warrior och blir pwnad av alla klasser förutom andra warriors som är sämre än mig =P

Kan du länka mig din profil?
30 Dec 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vad för profil?
Nivå 6 · Fuskare

Till exempel CTprofiles. (klicka på texten :) )

4 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

skulle också villja se din profil, Men iaf tror inte att Blizzard skulle nerfa warriors så mkt så dom blir så dåliga.

5 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

Warrior med rätt gear kan äga skiten ur allt förutom en shadow priest med samma tier / pvp gear (relativt alltså)

Warriors med arms spec och såklart 2H kommer äga skiten ur allt som rör sig.

↗ till inlägget

Warrior med rätt gear kan äga skiten ur allt förutom en shadow priest med samma tier / pvp gear (relativt alltså)

Det gäller och ha pummel abilitin redo mot warlock och priest.

Och ha berserker rage redo ;) Men ärligt, Shadow Priest är det ända jag fruktar nu och Warlock med Fel'Guard!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Frost mages då? De är ändå warriors värsta fiender.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Frostmages Så MÅSTE warrior få in berserker stance och charge, Och använda berserker rage. Annars blir dom utklassade.

Nivå 2 · Novis

warrior dom är bra MEN det bror på gearen den du har min warrior är 60 och är commander och är elf warrior ...... och när du ska qusta så tycker jag att du ska vara fury men när du pvpar så tycker jag att du ska vara arms ....

Nivå 6 · Fuskare

och när du raidar/gör instances ska man ha protection :P

warriors kommer inte att bli nerfade, alla klasser kommer att bli "bättre" dock kommer kanske vissa klasser få en större boost...

Nivå 2 · Novis

Nja jag har hört att warrior ska få 100 mer attack power eller nått ;)

Nivå 6 · Fuskare

o.O

du skämtar!

...

?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in