Hoppa till innehåll

Warrior's Pwnade Av Alla Andra Sorter ?


Inside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du gillar att hålla ett stort, långsamt tvåhandsvapen föreslår jag Arms, om du vill använda två enhandsvapen eller snabb tvåhand Fury, om du vill tanka och levla upp i instances, protection (Protection är bra på 60 också, raiding och sånt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Det är det dem är bäst på.

 

a vi kanske kan ta en när man kan använda pvp trinket. woo.

 

enda tricket mot frostmages är att man MÅSTE få in charge, o få in hamstring.. sen blir man nersölad av Chilled.. så gör de väl blink, så måste man göra intercept, och på 3 sec slå ut deras sköld och döda honom, för annars hinner de bara göra frost så är man fast. kul. brukar ha tillräckligt med en intimidating shout och det hjälper, men de behöver de väl bara nåra instant-casts så är jag död.

pvp-trinketen hjälper inte här, när man blir chilled så fort man slår dem.. pvp-trinketen kanske används när man är fast-frusen, men vad hjälper det mot 800+ dmg instants o.O

 

sitter med 5439 hp, hjälper inte så mycket ändå..

 

 

förresten varför ska de inte lyssna på mig? för att du har lyckats döda en från varje klass me hjälp från andra? vem har inte det.. eller ska folk behöva ta sig till lvl 60 o pvpa nån månad o inse vad jag säger?

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dual Weild= Fury ska du vara då, du ska ha det om du vill slå mycket och snabbt.

 

1 svärd med sköld=Protection, om du vill tåla mycket stryk istället för att ge ut mycket skada.

 

Två Hands svärd=Arms, om du vill slå hårda slag och mycket crit.

Kaktus-Killen, jag är gnome warrior och använder escape artist när jag blir nerslöad.

Jag har dödat alla andra klasser utan hjälp, men det är skill det handlar om. Warrior är bäst på att förvira en spelare efter rogue.

 

Foxy, Dwarf börjar med mer strenght som ger mer i attackpower, men night elf och gnome börjar med mer agility som ger mer i armour och crit chance.

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon ge mig en lista på Alliance alla som kan vara Warrior som skadar mest tex:

1. Dwarf , 50dmg i början

2.Night Elf , 35 dmg i början .... Kan nån göra en sån här lista bara om den vet.

 

Och skulle gärna vilja veta vilken av Night elf Och Gnome som har mest liv och skadar mest.

Redigerat av Foxy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

..........

 

alla är lika.

kanske nån har 10-20 mer/mindre hp än de andra men det spelar ingen roll

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...