💬
Logga in
Fuska.se

Warrior's Pwnade Av Alla Andra Sorter ?

57 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

o.O

du skämtar!

...

?

Nepp, det gör han inte... det är sant =) =) =)

Senast ändrad:

6 Jan 2007

Jag är också arms dps warrior men jag är typ alltid den som ersätter OT/MT... Och jag tycker arms funkar bra på tanking, jag tankade garr och sulfuron en gång!

Nivå 6 · Fuskare

DonKen , Vad använder du för vapen när du tankar?

7 Jan 2007
↗ till inlägget

o.O

du skämtar!

...

?

... närmaste jag kommer är att man kan skaffa +10% AP när man är i berserker stance..

vilket bara Fury warriors får..

↗ till inlägget

DonKen , Vad använder du för vapen när du tankar?

Tankar inte så ofta, bara när vår OT eller third tank inte är med. Annars använder jag Axe Of Deepwouds.
Nivå 6 · Fuskare

ok :) Men dom filmerna Kaktuskillen visar ..... Det finns säkert 100 mer såna filmer när t.ex. rogues och mage blir ägda..

EDIt: Den warriors på filmen mot en ShadowPriest , Warriors van ju nästan priesten hadde typ 200 hp kvar i början.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Nossload: Era rogues måste vara sämst på servern om dom har lägre dps än en warrior...

Nivå 6 · Fuskare

Shacti , En fury warrior kan i vissa sällsynta fall ha mer Dps än en rogue. :D fast oftast har rogues mycket mer.

8 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare

Vi har som sagt nästan alltid en Arms Warrior eller Mage högst upp på dmgmeters. :o

Nivå 7 · Fuskare

Märkligt, alla raids jag har varit med på har det varit en rogue eller mage. Aja, dålig gear eller brist på skill antar jag kan ge förstaplatsen till ngn annan.

Vår grandmarshal gnome warrior är fören än alla bloodfang/nightslayer rogue. Du tror att warrior är såna som suger på dps och att rogues tar dem? Tvärt om, warrior kan bli minst lika bra!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Märkligt, alla raids jag har varit med på har det varit en rogue eller mage. Aja, dålig gear eller brist på skill antar jag kan ge förstaplatsen till ngn annan.

Eller så era warrior helt j*vla dåliga...
9 Jan 2007

ni kanske inte vet att rogues och mages SKA vara bättre än warriors i DPS?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ni kanske inte vet att rogues och mages SKA vara bättre än warriors i DPS?

Ännu ett tecken på att warriors inte är värdelösa!

Skill > Gear, som man säger

Nivå 7 · Fuskare

DonkeN och Burken: Hela min guild suger...så det borde jämna ut sig.

Burken igen: Skill > gear stämmer bara när båda har lika bra gear.

Rogue dps > warrior dps

Mage Aoe dps eller vanlig dps > allt

Ifall inte rogues skulle ha bättre dps skulle dom ju för f*n vara helt värdelösa. Dessutom kan Rogues hålla en hög dps utan att dra aggro tack vare Feint.

Nivå 5 · Fuskare

hepp hepp, tvinga mig inte visa den nakna shamanen som tar alla klasser i duels...

utan spec också..

Nivå 7 · Fuskare

ha, ingen match för min lvl 1 twink pally! full epixx!

Nivå 5 · Fuskare

Gött, önskar jag hade så tur med lootet ;(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in