ArgSnickare Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 hej kan nån säga hur man låser upp skolan? jag pratar med vakten men han säger bara att man får komma in när sista klockan ringer kl:3! :( nu vet jag ni behöver inte säga! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 så vad vah det, jag vill veta?? ingen som vet?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
michi Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 man måste utföra ett uppdrag av amiralen för att få klockan att gå tidigare och då ringer det ut så springer alla barn ut och skolan låses upp :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Det är jättelätt att klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.