Freffus Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Haxed.se är ett roligt spel, där man ska göra sprit och sälja! Det är ett seriöst spel! Är det några här som spelar det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag, Gjorde efter 11lvls så blev man trött och orkade inte längre, :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 hehe okej ^^, :D jag e lvl 150 LOOOL :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) jag e mee (n00b i lvl 8 snart 9) Redigerat 4 Januari 2007 av fuskaren 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Har spelat det sedan starten och är forummoderator. Dock spelar jag det inte alls mycket numer sen databas-kraschen. :/ 500 lvls åt h*lvete. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) SKicka en länk:P ja villl prova de:D Redigerat 28 December 2006 av EtNaaZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Länken är ju i första inlägget? Haxed.se Går inte att skriva med www, för då blir det reklam. >:( Redigerat 29 December 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 jag spelade det till runt lvl 11 eller nått sånt sen vart jag så trött på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det är samma skapare som av impulse (http://www.impulse.nu). Jag tycker impulse är mycket roligare, men sen blev det någon krash eller nått.. 18 levels åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 jag kom till 34 på Haxed tröttnade sen på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Impulse är rätt så kul, där har man liksom ingen nåd. Man är otrevlig emot varandra, för det hör till spelet. Mitt tips när det gäller impulse är att köpa andras gubbar, eller tigga. Jag fick nicket staMpe i lvl 18, men det är deletat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Helgon. Haxed börjar bli mer och mer som Impulse. Btw, har du nån aning om när Impulse 2 ska komma ut? :S Har varit snack om det sen i sommras. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.