Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) www.fallensword.com Länk Bortagen 2 länkar? Ja den övre om ni vill INTE sponsra mig med 3 Power points Ja den undre om ni VILL sponsra mig med 3 Power points Fakta Fallensword är ett RPG-MMORPRG Du är en gubbe! och ska samla saker och m.m Efter du har registererat dig så läs denna guide (OBS PÅ ENGELSKA) http://www.fallensword.com/index.php?cmd=tutorial Stamina får du 50 + varje timme det behövs när du slåss Powerpoints e en extra sak som man måste SMS/ringa/Paypal för Powerponits gör att du kan få stamina m.m Läs guide Have fun :medieval: Frågor fråga mig! Redigerat 29 December 2006 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjurig Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Jag har en lvl 7 på FallenSword. Det är kul. Har du nån guild, kan jag gå med i den? Redigerat 29 December 2006 av Tjurig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 §1.2 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg