Desu Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Hej. jag söker en sida där man kan ladda ner filmerna som visas. Jag vill främst ha polis jagande och humor filmer? nån som vet? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 §1,3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 filmerna som visas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) Asså det är inget olagligt jag menar om ni tror det utan jag vill bara ha såna där short movies. klipp på dumma saker som händer. T.ex en polisjakt. Så jag ser det så bryter inte min förfrågan mot några regler. *och klippen ska gå att ladda ner från sidan utan att använda olagliga nerladdnings program.* filmerna som visas? Jag menar att filmerna som dom visar som man tittar på ska gå att ladda ner. www.kossan.se har jag redan varit på. så föreslå inte den. Redigerat 1 Januari 2007 av Gird3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det finns addons till Firefox som gör så att du kan ladda ner filmer från de flesta såna sidor. och jag hoppas verkligen att ni använder firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag hatar firefox tyvärr. Men om nöden kräver det så. tack för tipset. Hur gör man i så fall om man vill använda firefox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Har du firefox är det bara att surfa in på den här sidan och installera VideoDownloader, https://addons.mozilla.org/firefox/2390/ .. Det fungerar så att när du kollar på filmen så kan du när som helst trycka på VideoDownloader ikonen i hörnet för att ladda ner filmen. Jag har för mig att filmerna kommer i nåt skumt flashformat, så det kan behövas en konverterare, men jag är inte säker. Saxat från sidan: Sites supported: Youtube, Google Video, iFilm, Metacafe, Dailymotion, Myspace, Angry Alien, AnimeEpisodes.Net, Badjojo, Blastro, Blennus, Blip.tv, Bofunk, Bolt, Break.com, Castpost, CollegeHumor, Current TV, Dachix, Danerd, DailySixer.com, DevilDucky, Double Agent, eVideoShare, EVTV1, FindVideos, Free Video Blog, Grinvi, Grouper, Hiphopdeal, Kontraband, Lulu TV, Midis.biz, Music.com, MusicVideoCodes.info, MySpace Video Code, Newgrounds, NothingToxic, PcPlanets, Pixparty, PlsThx, Putfile, Revver, Sharkle, SmitHappens, StreetFire, That Video Site, TotallyCrap, VideoCodes4U, VideoCodesWorld, VideoCodeZone, vidiLife, Vimeo, vSocial, Yikers, ZippyVideos... and any other webpage with embedded objects. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.