Hoppa till innehåll

Jag Behöver An Bra Sida


Desu
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså det är inget olagligt jag menar om ni tror det utan jag vill bara ha såna där short movies. klipp på dumma saker som händer. T.ex en polisjakt.

 

Så jag ser det så bryter inte min förfrågan mot några regler.

 

*och klippen ska gå att ladda ner från sidan utan att använda olagliga nerladdnings program.*

 

filmerna som visas?

 

 

Jag menar att filmerna som dom visar som man tittar på ska gå att ladda ner.

 

 

www.kossan.se har jag redan varit på. så föreslå inte den.

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du firefox är det bara att surfa in på den här sidan och installera VideoDownloader, https://addons.mozilla.org/firefox/2390/ .. Det fungerar så att när du kollar på filmen så kan du när som helst trycka på VideoDownloader ikonen i hörnet för att ladda ner filmen. Jag har för mig att filmerna kommer i nåt skumt flashformat, så det kan behövas en konverterare, men jag är inte säker.

 

Saxat från sidan:

 

Sites supported:

Youtube, Google Video, iFilm, Metacafe, Dailymotion, Myspace, Angry Alien, AnimeEpisodes.Net, Badjojo, Blastro, Blennus, Blip.tv, Bofunk, Bolt, Break.com, Castpost, CollegeHumor, Current TV, Dachix, Danerd, DailySixer.com, DevilDucky, Double Agent, eVideoShare, EVTV1, FindVideos, Free Video Blog, Grinvi, Grouper, Hiphopdeal, Kontraband, Lulu TV, Midis.biz, Music.com, MusicVideoCodes.info, MySpace Video Code, Newgrounds, NothingToxic, PcPlanets, Pixparty, PlsThx, Putfile, Revver, Sharkle, SmitHappens, StreetFire, That Video Site, TotallyCrap, VideoCodes4U, VideoCodesWorld, VideoCodeZone, vidiLife, Vimeo, vSocial, Yikers, ZippyVideos... and any other webpage with embedded objects.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...