Hoppa till innehåll

Mer Vip Funktioner!


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Asså jag tycker det skulle finnas mer Vip funktioner själv har jag kommit på 3st.

men det ända roliga vip nu är att man kan göra quiz & omröstningar.

här är mina förslag

1. att man får 1 mer fm för varge inlägg.

 

2. att man kan lägga in sina inlägg i spana inlägg eller vad de hete nu igen.

 

3. att man kan lägga in ett pris i sin quiz så att t.e.x ifall nån får alla rätt i min quiz för 100fm av mej. men nästa som kör & kanske får alla rätt han får inget pris eftersom jag bara har lagt in 1.pris.

 

OM fler funktioner kommer nog jag börja köpa vip.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill också att det ska komma fler funktioner, nu ska jag säga vad jag tycker om dessa funktioner.

 

1. Att man får 1 FM mer för varje inlägg

Detta låter väldigt idiotiskt, detta är en helt onödig funktion som inte tillför något. Vem är så FM galen att man skaffar VIP för en sådan liten funktion? Fuska mynt är inte så viktigt och för det andra i fall om man vill samla Fm fort, gör man inte det igenom att skriva inlägg i forumet.

 

2.

Jo det låter som en bra idé, på några som helst begränsade ramar. Det vore bra i fall om man typ kunde lägga in en tråd i veckan på spana in, eller något i den stilen, i fall om man är VIP.

 

3

Nja, varför inte bara skapa en tävling i FM forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tyckte endast 3:an var bra eftersom 1:an varför skall man få mer fuska mynt för att man har vip e du fm galen så kan man smsa elelr skriva mycket inlägg nr:2 spana in ska vara något som är exklusivt då skulle antagligen ingen lägga märke till spana in till slut och 3:an var bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...