Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 KOnsitigt om dme har försvunnit.du kanske har tagit ut dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Mina poeng på banken har försvunnit varför det? Dom kan inte ha försvunnit!Om dom har gjort det så får du prata med Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 kanske du har försökt själa poäng så förlorade du o förlorade dubbelt så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 kanske du har försökt själa poäng så förlorade du o förlorade dubbelt så mycket hur själer man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (redigerat) kanske du har försökt själa poäng så förlorade du o förlorade dubbelt så mycketdet spelar ingen roll man förlorar aldrig från banken ändå! det står isåfall "-345p" men poängen från din abnk e alltid kvar! om du itte tar ut dem förstås! man stjäler genom att köpa en "stjäla pengar från en användare" i fuska.se affären! :) sen använder du den och skriver in namn och summa som du vill försöka stjäla! YES!!! mitt 1000:de inlägg!!! Redigerat 22 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (Rowyn @ 22/03-2004 17:26:34) Mina poeng på banken har försvunnit varför det? Dom kan inte ha försvunnit! Om dom har gjort det så får du prata med Admin! Det gör nog inte så mycket, jag hade bara typ 20 poeng där. Men jag undrar hur dom har kunnat försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Men kan man lämna in poäng på banken får man poäng då efter 21dagar än då? Eller måste man ha samma bellop hella tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 nej men jag har haft 10- fast jag hade noll när jag loggade utt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Var det ett svar på min fråga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Man får lite poäng om du klickar på den här knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ok men om man sänker räntan på nån annan får man mindre poäng då eller ? alltså om nån sänker min ränta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.