Gäst Youx Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag hittar ej vart man kan ladda ner Source SDK? har kollat på google, download.com ok en *annan sida* men hittar det ej! för det är väl laglit & gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 det finns en tråd som jag såg, där va det en länk, vänta så ska jag kolla upp det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Du laddar ner source sdk genom Steam, men då krävs det att du äger ett HL2 spel som CSS eller Halflife 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jo jag äger Css så ska jag gå in på steams hemsida eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Nej, i steam fönstret, fliken Tools. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 här e en bild: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Tackar tackar men har redan hämtat det... asså på Fm-forumet kan ni vinna 500fm om ni ger en guide på hur man gör banor i det där programet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Men LOL! Det är typ exakt samma som Valve Hammer Editor! Det är tillochmed samma program! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Leveldesign har grymt bra guider om leveldesign, banbygge osv. Såg att dom fått upp fina source-guider, hur du kommer igång. http://www.leveldesign.nu/list.php?c=hammersource Börja med sourceskolan del 1, och hoppa inte över saker. Läs på så kommer du förstå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg