Hoppa till innehåll

Vatten Templet

trollet66

Rekommendera inlägg

ok jag har kommit in i Goron Mines och fått första nyckeln där det finns 3 sånna där Orcher eller vad det är sen tog jag nyckeln och gick genom en dörr som hade lås.

Sen så såg jag en Kamelont eller vad är och dödar den.

Sen så finns det plattformer i lavan och dom hoppar jag över och sen kommer det en till Kamelont jag dödar den och hoppar vidare över platformarna.

Sen ser jag att jag kan hoppa iland och det gör jag och dödar Kamelonten där och sen ser jag ett stort stenblock som har ett rep om en metalring jag drar i den och när jag har dragit ut den helt händer inget.

Jag frågar den som är Navi ( kommer inte ihåg vad han heter)

Och han säger nåt om att man ska vara mer tidsmässig när man drar :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag har kommit in i Goron Mines och fått första nyckeln där det finns 3 sånna där Orcher eller vad det är sen tog jag nyckeln och gick genom en dörr som hade lås.

Sen så såg jag en Kamelont eller vad är och dödar den.

Sen så finns det plattformer i lavan och dom hoppar jag över och sen kommer det en till Kamelont jag dödar den och hoppar vidare över platformarna.

Sen ser jag att jag kan hoppa iland och det gör jag och dödar Kamelonten där och sen ser jag ett stort stenblock som har ett rep om en metalring jag drar i den och när jag har dragit ut den helt händer inget.

Jag frågar den som är Navi ( kommer inte ihåg vad han heter)

Och han säger nåt om att man ska vara mer tidsmässig när man drar :huh:

fastnade också där förr... det där stora stenblocket ska du bara dra tills att du inte kan dra nåt mer... Sedan ska du bara springa runt innan blocket har hunnit tillbaka, för bakom blocket ska det vara en dörr som du ska skynda dig till...

mkt lätt ;)

Ska själv till Ganon nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sitter  fast i vattentemplet men har inte fått det andra hjulet å snurra har förs¨årr att man behöver clow shot men har ej funnit den hur gör jag för att finna den och komma vidare ???? tacksam för hjälp

Vilken besvärlig sits du är i nu... Du får Clawshot av minibossen i detta tempel... För att komma till den så ska du in i en av dörrarna i rummet där det var en trasig bro som låg på botten förr....

Om du har släppt ut vattnet en gång i detta tempel så ska du kunna nå dessa 3 dörrar i det här rummet... För med hjälp av vattnet så snurrar ju kugghjulen och allt det där... Om besöker dörren längst åt vänster i det här rummet med den trasiga bron så ser du rummet där su ska slåss mot minibossen...

vet ej om jag ska förklara vidare, för risken är att du har klarat stället... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...