Gäst VilmerDaKing Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 :( Jag fattar inte hur man ska döda RAAM :( ........ ee det på nåt specielt sätt eller? skulle vara glad för svar :( Citera
SFrisk Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Plocka upp snipern elr en tourque bow som det finns got om på banan. ta skydd bakom någonting där det är ljust. Vänta tills RAAMs kryll är påväg för att attackera dig. Eftersom att du står i ljuset så kan inte dom döda dig och du dran in ett headshot på RAAM. upprepa tills han är död ;) Citera
Gäst VilmerDaKing Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Plocka upp snipern elr en tourque bow som det finns got om på banan. ta skydd bakom någonting där det är ljust. Vänta tills RAAMs kryll är påväg för att attackera dig. Eftersom att du står i ljuset så kan inte dom döda dig och du dran in ett headshot på RAAM. upprepa tills han är död ;) Ok, tack så mkt. ska försöka nån gång imorrn. :) Citera
SFrisk Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Glömde säga att han kommer att gå mot dig. taga honom med en granat och spring till andra änden där det är ljust ;) Citera
Gäst VilmerDaKing Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Glömde säga att han kommer att gå mot dig. taga honom med en granat och spring till andra änden där det är ljust ;) Okej, tack så mkt. Citera
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Plocka upp snipern elr en tourque bow som det finns got om på banan. ta skydd bakom någonting där det är ljust. Vänta tills RAAMs kryll är påväg för att attackera dig. Eftersom att du står i ljuset så kan inte dom döda dig och du dran in ett headshot på RAAM. upprepa tills han är död ;) Kan bara hitta snipern men vart finns tourque bow? :gitarr: Citera
SFrisk Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 spring runt på banan och leta bland liken :P. Men den behövs egentligen inte. kör på med sniper och shotgun/lancer Citera
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 men vilken svårighetsgrad kör du på? Citera
Gäst VilmerDaKing Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 På Casual, fast jag e nybörjare. :# Citera
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 ok men spela Co-op mycket lättare ja klara det på första gången där.. ;D Citera
xpliT Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Skjut RAAM:en med Tourque Bow, då försvinner Kryllen. Skjut slut på dina tourque bow pilar på det sättet. Sen skjut han med Sniper och kasta granater. Det finns ett maskingevär längst bort men det har jag aldrig behövt använda. Mycket lättare om du kör på Co-op. Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 jag har använt samma teknik varje gång, först så ksjuter jag han med torquen och snipern tills han komemr fram till mig, sen springer jag så otta h*lvete till andra sidan ( i ljuset såklart ) och tar troikan, och skjuter som bara f*n på han :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.