Brawler Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Hur/Vart får man denna "Hawkeye Device"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Du köper den på Malo Mart i Kakariko Village Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jaså? För att jag har bara sett sköld där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Den kostar 100:R och finns själv klart i karkariko som -TU- sa i inlägget ovanför ditt hawkeye är ett sikte till typ pilbågen mer vet jag inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Du måste köpa Hylian Shield först för typ 200 rupees sen kan du köpa Hawkeye Device för då som DonkeyKong sa 100 rupees.det är ungefär som ett sniper sikte du kan zooma in o ut väldigt långt men du kan inte kombinera bomb pilarna och hawkeye samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) Ingen hade fortfarande sagt HUR man får den men tack ändå jag fixade det själv :P Redigerat 30 December 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg